Hogyan, hanyfele modon lehet bevetelt szerezni a kozossegi media segitsegevel. A Kozossegi kalandozasok konyvben errol termeszetesen van szo, hiszen a 20 sztoriban ennek a bemutatasa is kiemelten hangsulyt kapott. Mivel azonban egy-egy esetnel az uzleti modell mellett szo van tobbek kozott a...
ár a könyvön:
Az eredeti ár (könyvre nyomtatott ár), a kiadó által ajánlott fogyasztói ár, amely megegyezik a bolti árral (bolti akció esetét kivéve).
6999 Ft
online ár:
Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett fekete színű online ár csak internetes megrendelés esetén érvényes. Amennyiben a Líra bolthálózatunk valamelyikében kívánja megvásárolni a terméket, abban az esetben az eredeti ár (könyvre nyomtatott ár) az érvényes, kivétel ez alól a boltban akciós könyvek.
Hogyan, hanyfele modon lehet bevetelt szerezni a kozossegi media segitsegevel. A Kozossegi kalandozasok konyvben errol termeszetesen van szo, hiszen a 20 sztoriban ennek a bemutatasa is kiemelten hangsulyt kapott. Mivel azonban egy-egy esetnel az uzleti modell mellett szo van tobbek kozott a kommunikaciorol, kulonbozo online marketing csatornak egyuttmukodeserol, az online es az offline kapcsolatarol, kampany otletekrol is, ugy tunik, szukseg van egy olyan gyujtemenyre is, amelyik csak es kizarolag a bevetelszerzesi lehetosegeket veszi sorra. Ezert szuletett meg ez a konyv. A kovetkezo oldalakon ugyanis 22 kozossegi uzleti modellt veszunk sorra, es azt nezzuk meg mindegyiknel, hogy melyik kinek jo, mik az eszkozok, az adott modellnel mik a veszelyek, hol a beveteli lehetoseg, es milyen peldakat talalunk az alkalmazasara. Ennek a konyvnek az a celja, hogy rendszerezetten megismertesse a lehetosegekkel azokat, akik mar gondolkodnak a kozossegi marketing hasznalatan, de meg nem tudjak azt, hogy ez pontosan hol is fogja nekik megerni. Abban bizom, hogy azoknak is fog ujabb otleteket adni ez a konyv, akik mar hasznaljak a kozossegi marketinget, de vagy nem erzik eleg hatekonynak az eddigi munkajukat, vagy ujabb otleteket keresnek. A könyv 2013-ban íródott, de mind a mai napig tartalmaz olyan ötleteket és megoldásokat, ami sokakanak hasznos lehet, akik a közösségi marketinget az üzleti céljaikra szeretnék használni.
Termékadatok
Cím: Hol a pénz? - 22 közösségi média üzleti modell [eKönyv: epub, mobi]
Amennyiben az Ön által választott könyvesbolt neve mellett
1-5
szerepel, kérjük kattintson a bolt nevére, majd a megjelenő elérhetőségeken érdeklődjön a készletről és foglalja le a könyvet.
Az Ön adatainak védelme és a felhasználói élmény javítása érdekében weboldalunk különböző sütiket (cookie) használ.
Az "Összes elfogadása" gomb megnyomásával elfogadja a sütik használatát. A "Testreszabás" gomb megnyomásával a sütikről részletes információkat olvashat és egyedileg beállíthatja azokat.
Cookie-k és Adatvédelem
Mik azok a sütik (cookie-k)?
A cookie-k szöveges fájlok, amelyek egy weboldal információit tárolják a számítógépen. Kétféle sütit különböztetünk meg: az első
az oldal működéséhez elengedhetetlenül szükséges, a másik pedig a magasabb szintű felhasználói élményhez szükséges.
Elengedhetetlen sütik
Ezeknek a sütiknek mindig be kell lenniük kapcsolva, mivel segítenek a felhasználói fiókkal kapcsolatos műveletekben és az
adatvédelmi beállítások tárolásában.
Személyre szabottabb és relevánsabb hirdetések
Az alábbi cookie-k használatával hozzájárulhat a személyre szabottabb és relevánsabb hirdetések megjelenítéséhez, valamint
segíthet nekünk jobban megérteni és fejleszteni az oldalunk teljesítményét.